Ønsker du å bytte eller kansellere bestillingen din? Vi beklager at ikke alt er som du forventet, men vi hjelper deg selvfølgelig med å ordne opp. Registrer produktet ditt nå via den grønne knappen, eller les denne siden for mer informasjon.
Bytte eller avbestille produkt >
Alle Gomibo-produkter kan returneres gratis inntil 31 dager etter mottak. Etter å ha registrert retur, har du 7 dager på deg til å sende produktet tilbake til oss.
Returnerer du øreplugger?
Av hygieniske årsaker må ørepluggene du returnerer være ubrukte. Returnerer du øreplugger som ikke lenger er rene? Da vil du bli belastet rengjøringskostnader på € 12,50.
Oppfyller du ikke disse kravene?
Tror du kanskje at du ikke oppfyller kravene våre? Vi kan fortsatt møte deg på halvveien og forslå en god løsning. Vi sjekker produktet ditt nøye når det kommer og ser hvilke alternativer vi kan tilby deg. Vi holder deg selvfølgelig alltid informert. Du bestemmer hvilket alternativ som passer best for deg og hva som skal skje med produktet ditt.
Foretrekker du en annen farge eller et annet produkt, eller må du kansellere bestillingen din? Vi ordner det for deg. Du kan bytte eller kansellere bestillingen din i inntil 31 dager etter mottak, helt gratis. Hvis du avbestiller, refunderes kjøpesummen inkludert eventuelle fraktkostnader (ekskl. ekstra fraktalternativer som rekommandert post eller frakt med forsikring) vil bli satt inn på bankkontoen din innen 5 virkedager.
Før du returnerer produktet til oss, må du tilbakestille enheten til fabrikkinnstillingene. Har du en Apple iPhone? Sørg da for at Finn min iPhone-funksjonen er deaktivert. Ellers kan vi ikke behandle returen din.
Bytte eller avbestille produkt >
Så snart du registrerer produktet ditt, vil du motta en gratis fraktetikett for å returnere produktet til oss. Du kan spore pakken din med koden du mottar når bestillingen din sendes, og vi sender deg en e-post så snart vi mottar pakken. Vi vil da bytte eller kansellere bestillingen din. Vi holder deg oppdatert via e-post slik at du vet nøyaktig hva som skjer.
Et defekt produkt er veldig irriterende, men vi er her for å hjelpe deg! Vennligst sjekk siden Garanti og reparasjoner.
Før du returnerer produktet til oss, må du tilbakestille enheten til fabrikkinnstillingene. Dette fjerner alle filer og data. Du kan lage en back-up for å beholde disse filene og dataene. I vår enhetsstøtte forklarer vi hvordan du lager en back-up og tilbakestiller enheten.