Forslag og klager


Forslag

Vi vil gjerne høre forslagene dine! Har du lagt merke til noe på nettstedet eller under bestillingsprosessen som vi kan forbedre? Gi oss beskjed via kontaktskjemaet nederst på Kundeservicesiden vår. Tilbakemeldingene dine vil hjelpe oss med å forbedre tjenesten vår enda mer i fremtiden.


Klager

Vi prøver å tilby deg best mulig service. Men det kan hende du ikke er fornøyd med hvordan det har gått. Det vil vi gjerne løse sammen med deg.

Har du en klage? Send den til oss via kontaktskjemaet nederst på kundeservicesiden vår. Hver klage blir tatt på alvor. Vi tar alle klager på største alvor. Når vi har mottatt meldingen din, vil vi undersøke klagen, og du vil motta et fullstendig svar innen 14 dager.

  • Er du ikke fornøyd med løsningen?

    Har du sendt inn en klage, men er ikke fornøyd med løsningen? I så fall kan du sende en skriftlig beskrivelse av klagen til vår Internal Sales Manager. Send et brev til adressen nedenfor med overskriften " Klage".


    Gomibo
    att. Manager Binnendienst
    Postbus 2023
    9700 VC Groningen
    Nederland


    Hvis vi ikke finner en løsning sammen, kan du involvere den uavhengige Europeiske ODR-platformen.