Hvordan registrerer jeg min retur?

Ønsker du å returnere produktet ditt? Vi hjelper deg gjerne. Bare registrer returen på kontosiden din. Trenger du litt mer hjelp? Nedenfor finner du en kort trinn-for-trinn-guide til hvordan du returnerer produktet ditt.


En trinn-for-trinn-guide til hvordan du registrerer produktet ditt for retur.


  1. Logg inn på ordrestatussiden din med e-postadressen og passordet ditt. Har du ikke en Gomibo-konto ennå? Da kan du logge inn med ordrenummeret og e-postadressen din. Du finner ordrenummeret ditt i bestillingsbekreftelsen.
  2. Klikk på Retur i menyen.
  3. I Trinn 1 krysser du av for produktet du vil returnere. Du kan også velge mer enn ett produkt.
  4. Først må du fortelle oss hvorfor du returnerer produktet under Årsak til retur. Hvis du ikke har noen grunn eller ikke ønsker å fortelle oss det, kan du også angi Ingen grunn. Dette er ikke noe problem.
  5. Klikk deretter på den grønne knappen nederst på siden der det står Fortsett registrering.
  6. Følg alle trinnene og fyll ut all informasjon som gjelder deg. Hele prosessen tar bare noen få minutter!
  7. Når produktet ditt er registrert, sender vi deg en gratis fraktetikett. Pakk produktet forsiktig ved å følge pakningsrådene våre, og fest fraktetiketten på pakken.
  8. Og så er du ferdig! Alt du trenger å gjøre, er å levere pakken. Dette kan du gjøre hos din nærmeste UPS-pakkeshop.
    Vennligst merk: Det er ikke nødvendig å velge ytterligere fraktalternativer som registrert eller forsikret forsendelse. Pakken er allerede forsikret via vår fraktetikett. Vi refunderer derfor ikke kostnadene for ekstra fraktalternativer.

Skjønner du det fortsatt ikke helt?

Kan du fortsatt ikke registrere produktet ditt? Ta kontakt med vår kundeservice via kontaktskjemaet nederst på kundeservicesiden vår.