Er det et problem med produktet ditt? Ikke bekymre deg, vi er her for å hjelpe. Registrer produktet for reparasjon umiddelbart ved å klikke på den grønne knappen eller les denne siden for mer informasjon.
Registrere produkt for reparasjon >
Alle produkter som du kan kjøpe hos oss har lovpålagt garanti og produsentgaranti. Det betyr at produktet skal utføre det forbrukerne med rimelighet kan forvente av det.
Vi synes det er viktig at produktet ditt repareres riktig og raskt. Det er derfor vi outsourcer dette til de beste verkstedene, som er sertifisert av produktets merke. På denne måten garanterer vi en reparasjon som oppfyller produsentens standarder. Det betyr at produsentens garanti på telefonen din eller nettbrettet ditt vil være gyldig igjen i 2 år fra kjøpsdato, etter at telefonen eller nettbrettet er reparert.
Reparasjonsfirmaet vil avgjøre om feilen er dekket av garantien eller ikke. For å gjøre dette, tar de hensyn til årsaken til defekten.
Produktets produsent velger verkstedene som har lov til å utføre garantireparasjoner. Etter reparasjonene utført av en sertifisert partner av merket, starter den opprinnelige garantiperioden for produktet ditt igjen. Disse reparasjonsverkstedene bruker alltid originaldeler og sjekker produktet ditt fullstendig, slik at alt fungerer som det skal og så produktet ditt oppfyller merkets standarder. På grunn av dette kan et tilbud på en reparasjon som ikke dekkes av garantien, enkelte ganger være høyere enn du kanskje forventer.
Har telefonen din skader som følge av bruk som derfor ikke dekkes av garantien? Da kan du også velge å få reparert telefonen hos et ikke-sertifisert reparasjonsfirma på hjemstedet ditt. Disse firmaene er ofte billigere og raskere og tilbyr noen ganger også muligheten til å bruke originaldeler. Husk at etter reparasjonen vil du ikke lenger bruke produsentens garanti.
Vennligst merk! Hvis du får enheten reparert av et ikke-sertifisert firma, mister du garantien på enheten din. Vi anbefaler derfor kun dette hvis feilen din ikke dekkes av garantien og garantiperioden for produktet ditt utløper innen noen få måneder.
Vi er lei for å høre at du har problemer med telefonen din eller nettbrettet ditt! Heldigvis kan vi fikse dette for deg. Vi gir alltid 2-års garanti på alle enhetene våre. Reparasjoner tar vanligvis mellom 5 og 10 virkedager. Hvis reparasjonsfirmaet må bestille deler, kan det ta litt lengre tid.
Tilbakestill alltid enheten til fabrikkinnstillingene før du sender den til reparasjon. Har du en Apple iPhone? Sørg da for at Finn min iPhone-funksjonen er deaktivert. Ellers kan ikke enheten repareres.
Registrere produkt for reparasjon >
Et defekt tilbehør er veldig upraktisk, men vi hjelper deg med å fikse det. Vi gir deg alltid minst 6-måneders garanti på alt tilbehør.
Tips! Kostet tilbehøret ditt mindre enn €30? Send i så fall et bilde av det ødelagte produktet via kontaktskjemaet nederst på Kundeservicesiden vår. Da kan vi hjelpe deg enda raskere.
Registrere produkt for reparasjon >
Før du sender enheten til reparasjon, er det nødvendig å tilbakestille til fabrikkinnstillingene. Dette fjerner alle innstillingene, appene og bildene dine fra enheten din. Du kan opprette en back-up for å installere disse filene og innstillingene på nytt. I vår enhetsstøtte forklarer vi hvordan du lager en back-up og tilbakestiller enheten.